Z naravnimi terapijami do spanja

0
603

Tistim, ki ne morejo spati, dajejo mnogo nasvetov in mnogo priporočil glede tega »kaj lahko in česa ne smejo«. Zato bomo v tem članku predstavili nekaj nasvetov, koliko pa so učinkoviti boste lahko spoznali le če jih boste sami preverili.

Prehrana

Nekateri pravijo da je potrebno pred spanjem čim manj pojesti, zaradi tega ker spanje blokira prebavo in s tem posledično povzroča nespečnost. Prav tako nekatera živila pozitivno vplivajo na spanje, kot so jabolka. Nekatera pa negativno kot so kava in čaj (črni). Če si želimo pomagati s hrano moramo v telo vnesti predvsem vitamin B1 in B6 (povzroča spanec), kalcij, fosfor, magnezij, jod, železo, mangan in kobalt. Za večerjo pa se izogibajte vitaminov C, B12,  D in mesa. Prav tako svetujemo, da se odpoveste začimbam in zeliščem ter na vsak način odpravite zaprtost, kajti strupi, ki se zbirajo v vašem črevesju, zastrupljajo vašo kri in živčni sistem ter so vzrok številnih nespečnosti.

Hoja

Pol-uren ali celo krajši sprehod po večerji bo vedno se posebej pri tistih, ki večino dneva preživijo sede vplival ugodno.

Kopel

Mlačna ali topla kopel – a ne pretirano, kajti topla voda obremenjuje obtočila – je dobra za spanec, če ne drugače, vsaj zato ker prinaša fizično sprostitev. V kad ne smemo kadar prebavljamo.

Obleka

Idealna nočna obleka mora biti široka, brez stiskajočega pasu in malce spužvaste tkanine. Spalne srajce in pižame iz najlona so daleč najslabši spremljevalci, saj preprečujejo izločanje nočnega znojenja. Odeje morajo biti lahko; izkušnje kažejo, da je lažje prenašati več tankih kot dve debeli odeji, vseeno pa nam bo enako toplo.

Spalnica

Spalnica mora čez dan dobiti dovolj zraka in svetlobe. Stene morajo biti potiskane z nežnimi motivi in v nežnih barvah. Postelje morajo biti trde in blazina rahlo dvignjena. Izogibajte se posteljam iz kovine. Pri poskusih narejenih s strani radiostezistov, ki se ukvarjajo s paranormalnim so ugotovili da je najboljši položaj spanja tako, da ima človek noge proti jugu in vzglavje proti severu (to velja tudi v japonskem verovanju). Idealno je tudi, da spimo pri odprtih ali rahlo priprtih oknih.

Tema

Svetloba zmanjšuje globino spanca, zato je absolutno smešno, da otroke navajamo na nočno lučko pod pretvezo, da bi jih lahko bilo strah. Tema je normalno stanje in jo lahko zmanjša že zelo močna lunina svetloba.

Tišina

Šumi med spanjem, spanje motijo tem bolj bodo močnejši ali pogostejši. Poskušajte narediti prostor za spanje kar se da tih in miren.

Vlaga

O vlagi razmišlja zelo malo ljudi vendar lahko zelo ogrozi vaš spanec. Današnji sistemi ogrevanja so zelo praktični vendar pretirano izsušijo zrak, tudi na 20%. Vlaga v stanovanju mora presegati 50%. To zadevo lahko odpravimo že z vlažilci zraka.

Dodaj odgovor