Pospešite metabolizem in izgubite kilograme z 22 živili

0
1103

Če se vam zdi, da težko izgubite kilograme, morate povečati vaš metabolizem. Ko jemo se hrana pretvori v energijo. Izraz “metabolizem” se nanaša na način – na hitrost, kako vaše telo predeluje in uporablja hrano- Namesto “hitrejši” ali “počasnejši” metabolizem, je presnovo najbolje opisati z učinkovita ali neučinkovita presnova oz. metabolizem.

Z naslednjimi koraki, boste temu naredili konec, saj obstajajo živila, ki odlično vplivajo na zdravje, pospešijo vaš metabolizem in vam odlično pomagajo pri izgubljanju nadležnih kilogramov.

 

  1. BROKOLI je čudež zelene zelenjave, saj vsebuje ogromno količino vitamina C in kalcija, ki sta zares odlična za povečanje vašega metabolizma.
  2. ČESEN – uživanje česna vašemu telesu povzroči, da poveča svojo temperaturo.
  3. GRENIVKE so prav tako odlične za povečanje vašega metabolizma in so nepogrešljiv del vsake diete.
  4. ORGANSKI ALI GRŠKI JOGURT sta odlična pri povečanju metabolizma vsebujeta kalcij in beljakovine, ki vam daje energijo in pomaga absorbirati hrano.
  5. RIBE IN ŠKOLJKE – omega 3 in olje, ki je v ribah (npr. losos) ima sposobnost za boj proti leptinu in povečanemu metabolizmu.
  6. MANDELJNI vsebujejo veliko maščobnih kislin in so stroj za dvig presnove.
  7. OVES vsebuje topne vlaknine, ki intenzivno razčlenjuje kalorije in niža raven inzulina v telesu.
  8. LANENO SEME ima številne koristi za zdravje in ena izmed njih je zagotovo tudi pospešitev metabolizma.
  9. PUSTO MESO ima 2x večji termični učinek kot pa maščobe ali ogljikovi hidrati – to pomeni, da te beljakovine pokurijo dvakrat več kalorij.
  10. PEKOČA PAPRIKA je čudežna začimba, ki dokazano poveča izboljša metabolizem tudi za 25%.
  11. BOROVNICE so polne zdravih antioksidantov, ki pomagajo povečati vaš metabolizem.
  12. ŠPINAČA je polna vitamina B – ta pa ne le, da pospeši metabolizem, ampak tudi okrepi mišične funkcije.
  13. AVOKADO je bogat z nenasičenimi maščobami, proteini in vlakninami, poleg tega pa ohranja sitost tudi 5 ur po zaužitem obroku.
  14. ŠPARGLJI so izjemno pomemben vir klorofila, saj vsebuje antioksidante in številne druge vitamine ter minerale.
  15. STROČNICE kot so kvinoja, leča, fižol in čičerika so izjemno okusne in super za zagotavljanje dodatnih beljakovin.
  16. OREHI prav tako kot mandlji vsebujejo veliko dobrih maščob in kup vlaknin.
  17. SOJINO MLEKO – nesladkano in ekološko sojino mleko je bogato s kalcijem, kar pozitivno vpliva na metabolizem.
  18. JAJCA so odličen vir beljakovin, ki varujejo jetra pred nabiranjem maščobe.
  19. KONOPOLJINO SEME je izjemno bogato, ima visoko prebavljivost ter podpira mnoge funkcije našega telesa.
  20. POLNOZRNATE ŽITARICE so polne vlaknin, odlične za vaše telo in pomagajo pri kurjenju kalorij
  21. VODA je odličen način, da ohranjate svoj metabolizem na najvišji ravni.
  22. ZELENI ČAJ je odličen zaveznik, ko govorimo o izgubljanju teže in kurjenju maščob. Ta namreč vsebuje tein, ki pospešuje delovanje metabolizma.

 

NAJMOČNEJŠI IZGOREVALEC MAŠČOB JE METABOLIZEM

Presenetljivo je, da ima večina ljudi s prekomerno telesno težo – in bolniki s premalo delujočo ščitnico, zelo upočasnjen bazalni metabolizem. Končni rezultat je, da ti ljudje pojedo veliko manj od ostalih, ki imajo normalen metabolizem, pa se vseeno redijo oz. nikakor ne morejo shujšati. Za vse te ljudi je izguba teže zelo zahtevna in skoraj nemogoča, dokler ne pospešijo metabolizma.

 

Za vas smo poiskali naravni kompletek, ki pripomore k urejanju prebave. Kombinacija zdravih vlaknin indijskega trpotca in probiotikov deluje tako, da naravno pospeši metabolizem ter uredi mikro črevesno floro.

SHARE

Dodaj odgovor