Kako pravilno nad odvečne kilograme?

0
10

Izguba odvečnih kilogramov se prične s trdno odločitvijo posameznika, da bo shujšal. Velikokrat želimo shujšati kar se da hitro, vendar hitro hujšanje ni zdravo hujšanje. Najbolj zdravo hujšanje je tisto, pri katerem izgubimo največ 0,5 kg na teden. V tem prispevku vam ponujamo najboljše nasvete za zdravo in efektivno izgubo odvečnih kilogramov.

  • Odrekanje sladkorju in škrobu

Prva stvar, ki jo moramo storiti, ko se lotimo hujšanja je, da se odrečemo sladkorju in škrobnim živilom. S tem bomo zmanjšali apetit in zaužili bistveno manj kalorij. Namesto da bi telo za pridobivanje energije uporabilo zaužite ogljikove hidrate, prične uporabljati maščobo, ki je shranjena v njem.

  • Uživanje beljakovin, zdravih maščob in zelenjave

Vsak izmed zaužitih obrokov naj vsebuje vir beljakovin, zdravih maščob in zelenjave z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov.

Odličen vir beljakovin:Govedina, piščanec, svinjina, jagnjetina, losos, postrv, kozice, cela jajca.

Odličen vir zdravih maščob: Olivno olje, kokosovo olje, avokadovo olje, maslo.

Odlične vrste zelenjave z manj ogljikovimi hidrati: Brokoli, cvetača, špinača, paradižnik, brstični ohrovt, zelje, blitva, kumare.

  • Dvigovanje uteži 3 × tedensko

Za obisk telovadnice naj bi se odločili 3-4× tedensko. Če nimamo te možnosti, lahko vadbo izvajamo tudi doma. Poleg aerobne aktivnosti moramo poskrbeti tudi za anaerobno vadbo. Pri dvigovanju uteži porabimo veliko kalorij in preprečimo upočasnitev presnove. Rezultate bomo dosegli hitreje, če se bomo odločili tudi za tek, hitro hojo, kolesarjenje ali plavanje.

  • Izberimo si dan v tednu, ko si bomo lahko privoščili več ogljikovih hidratov

V kolikor se ne morete odpovedati ogljikovim hidratom, določite dan v tednu, ko so ogljikovi hidrati “dovoljeni” vendar jih kljub temu uživajte v mejah normale. Večina ljudi za ta dan izbere soboto. Posegajmo po zdravih ogljikovih hidratih, kot so kvinoja, krompir, sladki krompir in različne vrste sadja.

Ali je pri hujšanju potrebno šteti število zaužitih kalorij?

Dokler se odrekamo nezdravim ogljikovim hidratom ter posegamo po beljakovinah, zdravih maščobah in zelenjavi, nam ni potrebno šteti zaužitih kalorij. Če pa se odločite za uporabo kalkulatorja kalorij, ne pozabite, da je cilj ohranjanje ogljikovih hidratov pod 20 – 50 g dnevno.

10 NASVETOV ZA HITREJŠO IZGUBO ODVEČNE TEŽE

  • Vsako jutro si privoščite zajtrk z visoko vsebnostjo beljakovin. Tako boste zmanjšali apetit in tekom dneva v telo vnesli manj kalorij.
  • Izogibajte se sladkanim napitkom, vključno s sadnim sokom.
  • Pol ure pred obrokom popijte kozarec vode. Raziskave so pokazale, da na tak način povečamo izgubo telesne teže za 44% že v 3 mesecih.
  • Izbirajte živila, ki so koristna pri izgubi maščobe.
  • Uživajte veliko vlaknin. Le-te bodo zmanjšale vsebnost maščob, zlasti v predelu trebuha. Odlična izbira je glukomanan.
  • Uživajte pravo kavo ali čaj. Kofein povečuje metabolizem za 3 – 11%.
  • Uživajte nepredelana živila, ki ne povzročajo prenajedanja.
  • Hrano uživajte počasi in pri tem uživajte. Hitri jedci hitreje pridobijo dodatne kilograme.
  • Vsako jutro se stehtajte.
  • Privoščite si vsaj 8 ur spanja. Pomanjkanje spanja namreč vodi v debelost.

Katere so prednosti izgube odvečnih kilogramov?

  • Zniža se nivo sladkorja v krvi.
  • Zniža se število trigliceridov in slabega holesterola.
  • Opazimo porast dobrega holesterola.
  • Krvni tlak se normalizira.
  • Počutimo se bolje.
  • Imamo več energije.

Da bi izgubili odvečno težo, nam ni potrebno stradati

Napačno je prepričanje mnogih, da je potrebno pri hujšanju stradati. Ravno nasprotno. Pri hujšanju zaužijemo več beljakovin, ki nas nasitijo, zato hitreje izgubimo odvečne kilograme. Hujšanje, pri katerem stradamo, ni zdravo, zato je povsem neprimeren način izgube odvečnih kilogramov.

Share on Facebook0

Dodaj odgovor

Please enter your comment!
Please enter your name here