Kako na naraven način nad depresijo?

0
1011

Z depresijo, boleznijo današnjega časa, oziroma t.i. »alergijo na moderen način življenja«, se spopada že vsak deseti Američan, in skorajda upam si trditi, da v Sloveniji stanje ni bistveno drugače, če ne še slabše. Ker pa mnoge raziskave kažejo, da depresija ni posledica izključno psihičnih motenj, ampak lahko vzroke zanjo iščemo tudi v fiziologiji človeškega organizma, vam v nadaljevanju predstavljam nekaj naravnih načinov, kako preprečiti ali pa vsaj omiliti simptome depresije brez uporabe ali zmanjšano uporabo antidepresivov.

  1. Ponovno vzpostavite ravnotežje črevesne mikroflore!

Porušenje le-te je eden glavnih povzročiteljev raznih vnetij in virusnih obolenj znotraj našega telesa, zaradi katerih se slabo počutimo, smo brezvoljni, potrti, zaprti vase,… Že samo zdravljenje bolezni prebavil z uporabo probiotikov, vitamina B in vitamina D, se je izkazalo pozitivno tudi pri zmanjšanju depresivnih znakov.

  1. Omejite vnos sladkorjev v vaše telo!

Na takšen način se boste izognili nenehnim nihanjem nivoja inzulina, kar je dostikrat povod za hitro in nepojasnjeno menjavo razpoloženja, jezo, žalost, anksioznost, napade panike in podobno. Izogibajte se gensko spremenjeni hrani in raje posezite po žitaricah, manj mastni hrani, polnovredni moki, doma pridelanem sadju in zelenjavi…

  1. Ne bojte se sonca!

S tem telesu nudite naraven doprinos vitamina D. Seveda s tem ne mislim, da naj bi svoje telo izpostavljali škodljivim UV žarkom tekom celega dne, zavedati pa se moramo, da je tudi pomanjkanje vitamina D eden izmed pomembnejših vzrokov depresije. Seveda se lahko odločite tudi za dodaten vnos omenjenega vitamina, a ob tem imejte v mislih še dodatek vitamina K2 in magnezija, saj ta hranila delujejo v tandemu.

  1. Ne pozabite na dovolj gibanja!

Najbrž ni treba poudarjati, da je gibanje zdravo za telo in duha, a ni ga boljšega načina sproščanja od sprehoda v tihi in mirni naravi. Verjemite, depresija se ne bo sprehajala z vami.

  1. Naspite se!

Povezanost depresije s pomanjkanjem spanca je znanstveno dokazano, saj raziskave kažejo, da velik delež bolnikov z depresijo trpi tudi za nespečnostjo.

SHARE

Dodaj odgovor