6 učinkovitih točk za lajšanje glavobola

0
1456

Ali ste vedeli, da je glavobol najpogostejša nevrološka motnja?

Zanimivo je to, da se je že kar 90% Evropejcev in Američanov srečalo vsaj enkrat z glavobolom ali migreno. Glavoboli lahko slabo vplivajo na vaš spanec, delo, družinsko življenje, športne aktivnosti ali prosti čas. Pojavijo se lahko v različnih oblikah.

Tukaj je nekaj oblik glavobolov:

– Sinusni glavoboli (bolečina se nahaja v predelu čela in ličnic)

– Glavoboli, osredotočeni v predelu oči

– Občutek napetosti

– Migrene

Seveda pa je nam vsem na dlani ponujena enostavna rešitev za lajšanje te nepredvidljive motnje – akupresura!

Na našem telesu se nahaja na stotine akupresurnih točk. Z pritiskanjem na izbrane točke lahko sprožite sproščanje endorfinov (endorfini so kemične snovi, ki se izločajo v možganih, za lajšanje bolečin). Endorfini omilijo glavobol ter povečajo pretok krvi in kisika v bolečem predelu.

 

Poglejte si 6 učinkovitih akupresurnih točk za takojšnjo lajšanje glavobola:

  1. Točka: Jetra 3

Nahaja se na vrhu stopala (nart), v jamici med prvim in drugim nožnim prstom. Učinkovita je za lajšanje glavobolov, vrtoglavice, utrujenosti, slabosti, razdražljivosti in nezadovoljstva.

  1. Točka: Veliko črevo 4 

Točka se nahaja na zgornji strani dlani med palcem in kazalcem. Učinkovita je za lajšanje glavobolov v predelu čela ter odpravljanja zaprtosti.

  1. Točka: Žolčnik 21

Najdemo jo v jamici na vrhu rame, palec ali dva vstran od spodnjega dela vratu. Odlično učinkuje proti glavobolom ter sprošča napetost v vratu, ramenih in čeljusti.

  1. Točka: Žolčnik 20

Nahaja se na tilniku, v vdolbinici med dvema večjima vratnima mišicama. Blaži glavobole, migrene, nespečnost, otrdel vrat ter bolečine v vratu in očeh.

  1. Točka: Mehur 2

Nahaja se na zunanji strani nosu, kjer se le-ta dotika z obrvjo. Blaži glavobole, rdeče in boleče oči, zamegljen vid, bolečine v sinusih ter napetost v predelu glave.

  1. Točka: Taiyang točka 

Ta točka se nahaja v sencih. Odlično blaži glavobole in ima pomirjevalni učinek.

Še koristen nasvet: med izvajanjem akupresure na vsako točko pritiskajte vsaj nekaj minut. Daljše in nepretrgano pritiskanje bo imelo bolj pomirjajoč učinek, medtem ko krajše (4-5 s) bolj stimulativen.

 

SHARE

Dodaj odgovor