5 razlogov za masažo po športni aktivnosti

0
351

Masaža predstavlja popolni način razvajanja po napornem dnevu, pa tudi po športni aktivnosti. Že samo ob misli na besedico »masaža« pomislimo na prijeten vonj dišečih olj in na blaženo sprostitev. A masaža ni le razkošje, ki si ga privoščimo tu in tam.

Predstavljamo vam 5 razlogov, zaradi katerih si boste tudi vi po športni aktivnosti privoščili super masažo!

  • Dobra terapevtska masaža po intenzivni športni aktivnosti sprosti napete mišice in nam omogoča, da okrevamo bolj učinkovito in hitreje, kot bi okrevali sicer. Ogromno časa vlagamo v izgradnjo mišic, nato pa se počutimo, kot da se nam bodo noge vsak čas sesule. Mnogi športniki občutek opišejo kot »napetost in zategovanje« zlasti v mišicah nog. Masaža bo sprostila napete mišice in nam omogočila normalno gibanje tudi po intenzivni vadbi.
  • Masaža odpravi bolečine v napetih mišicah, ki so skoraj vedno prisotne po intenzivni vadbi. V telovadnico gremo po dveh nogah, zapustimo pa jo po vseh štirih. Je ta občutek znan tudi vam? Če iščete rešitev, ki vam bo pomagala, da se boste lahko tudi po intenzivni vadbi normalno gibali, ne da bi vas pri tem ovirala močna bolečina, je masaža po vadbi pravi odgovor. Če bomo pred in po telesni vadbi poskrbeli za ustrezno raztegovanje in nato še za masažo, bomo odpravili vozle in iz telesa odplaknili toksine, zato bo kri ponovno imela polni dostop do mišic, mi pa ne bomo več občutili tako močne bolečine.
  • Zaradi masaže naše mišice bolje delujejo. Telesna vadba ne obremenjuje le mišic, vezi in tetiv, temveč tudi fascije – ovojnice oziroma vezivno tkivo, ki velja za največji sistem v človeškem telesu, hkrati pa imajo zelo pomembno vlogo pri zagotavljanju tekočega in povsem nebolečega gibanja posameznika. Fascije pomagajo mišicam gladko in učinkovito delovati, a morajo biti tudi same v »dobri formi«. Zaradi ponavljajoče se intenzivne vadbe lahko fascije postanejo zategnjene, mišica pa ne bo več mogla tako zlahka zdrsniti. Masaža po vadbi bo razbremenila vezivno tkivo, zato bodo mišice lahko še naprej opravljale svojo nalogo, seveda s precej manjšim naporom.
  • Masaža izboljša fleksibilnost. Poleg tega, da masaža po vadbi pripomore k razbremenitvi mišic, lahko izboljša tudi prožnost oziroma fleksibilnost telesa. Podatek, ki sledi, je naravnost zastrašujoč. Telo prične izgubljati svojo fleksibilnost že po 12. letu starosti. Če se pred in po vadbi redno raztezamo in tako »podmažemo« svoje mišice, bomo brez težav ohranili fleksibilnost, h kateri pa lahko ogromno prispeva tudi masaža po vadbi. S kombinacijo razteznih vaj in masaže si bomo z lahkoto povrnili nekaj fleksibilnosti, ki smo jo imeli še v otroških letih.
  • Masaža poskrbi, da se bolje počutimo. Visoko intenzivni in težki treningi so za naše telo izjemno naporni, zato se lahko po njih počutimo povsem izčrpano. Masažo povezujemo s kortizolom in endorfini – prvi je stresni hormon, drugi pa so hormoni sreče. Z masažo poskrbimo, da se v našem telesu sproščajo hormoni sreče, ki bodo prispevali k boljšemu počutju.

Ali veste, kaj je pri vsem tem najboljše? Za masažo ne rabimo zapravljati velikih vsot denarja in redno obiskovati zdravilišč oziroma maserjev, saj lahko zanjo poskrbimo tudi sami. Potrebujemo le nekaj kapljic zeliščnega olja s prijetnim vonjem, ki deluje sproščujoče na telo in duha ter kanček iznajdljivosti.

Ne spreglejte preprostih načinov masaže z žogico za tenis:

(Povzetek članka po: http://www.sheknows.com/health-and-wellness/articles/1075649/ways-massage-helps-your-workout)

SHARE

Dodaj odgovor