10 preprostih trikov kako shujšati s pametnejšim kuhanjem

0
617

Želite shujšati in se znebiti odvečne teže, vendar pri tem ne želite povsem spremeniti svojega življenjskega sloga? Ljudje želimo ostati zdravi, vendar nam pogosto ravno naša kuhinja to onemogoča z vso našo odvečno in hitro prehrano. Tukaj je 10 preprostih trikov, ki vam bodo pomagali shujšati, ne da bi korenito spremenili svoj življenjski slog.

 

  1. Hrane ne imejte na vidiku.

Hrana v naši bližini je jasno sporočilo, da nam je ta hrana dostopna in da jo lahko pojemo, kadar koli si to zaželimo.  Poskrbite, da hrana ne bo na mizi oziroma v vašem vidnem polju.

 

  1. Jejte veliko sadja in zelenjave.

Ves čas morata biti na vidnem in dostopnem mestu, hkrati pa moramo poskrbeti, da ne začneta propadati. Da preprečite prezgodnji razkroj, ne puščajte sadja oziroma zelenjave na soncu in ne dopustite, da se približa mrčes. Banane, pomaranče in jabolka so priporočljiv izbor.

 

  1. Hrano pripravljajte v obrokih.

Velikokrat se nam zgodi, da skuhamo preveč ali premalo, zato je dobra ideja, da si hrano pripravljamo po obrokih. Če vam kaj hrane ostane, jo shranite za naslednji obrok. Ne silite se s hrano, saj boste samo pridobili na telesni teži. Ko nakupujete posodo za shranjevanje obrokov, pomislite tudi na takšno, ki se jo da pospraviti v zamrzovalnik, saj vam bo hrana zavzela manj prostora in še ohranili jo boste lahko dlje časa.

 

  1. Hrano je dobro videti.

Kot že prej rečeno, jejte veliko sadja in zelenjave. Shranjujte jih v prozorne in čiste posode, saj boste tako takoj vedeli, kaj jemljete v svoje roke.

 

  1. Obroke si pripravljajte vnaprej.

Zelo pametno je, če vnaprej razmislite, kaj boste jedli in kdaj ter si to vnaprej pripravite. Če imate težave s časom, že pripravljene obroke shranjujte v hladilnik. To ne pomeni, da ostanke svoje hrane shranite v hladilnik in jih potem pojeste kot dodaten obrok ali prigrizek. Tako ne boste nikoli shujšali.

 

  1. Preuredite si kuhinjo.

To pomeni, da zdravo hrano postavite na dostopna mesta. Najbolje je, da poskrbite za ustrezno razvrstitev hrane v hladilniku. Ko ga odprete, morate najprej videti sadje in zelenjavo, šele nato pa vse ostalo.

 

  1. Prigrizke si pripravite v majhnih količinah.

Priznajmo si, da brez prigrizkov ne gre, zato je dobro, da si sami določimo, koliko bomo pojedli in kdaj. Temu primerno se tudi pripravimo. Najbolje je kupiti majhne vrečke prigrizkov. Ker pa je to lahko zelo drago,  je ceneje in bolj praktično tudi to, da kupite veliko vrečko in jo nato razdelite v manjše porcije.

 

  1. Hrano kuhajte sami.

To je bolj zdravo za vas, saj veste, kaj ste dali v hrano, priprava lahko nudi zadovoljstvo, hkrati pa nam omogoča, da lahko sami nadzorujemo vnos.

 

  1. Jejte samo v kuhinji.

Če boste jedli kje drugje, bodo vaši možgani to aktivnost povezali s hrano. Naslednjič, ko boste opravljali isto aktivnost, boste nevede postali lačni in si šli iskati hrano v kuhinjo ter se tako nehote zredili.

 

  1. Zmanjšajte svoje obroke.

Ljudje smo vzgojeni, da pojemo vse, kar nam je dano na krožniku, saj je to neke vrste olika. Težava nastane, kadar so obroki preobilni in se lahko zaradi tega zredimo. To lahko popravite tako, da si nakupite manjše krožnike in kozarce.

V kolikor želite svoje obroke zmanjšati po naravni poti, Vam lahko pri temu pomaga indijski trpotec, kateri vsebuje vlaknine. Vlaknine so težje prebavljive ter zato ostanejo dlje v prebavnem traku s tem pa stimulirajo živčne končiče v črevesju, kar pospešuje peristaltiko.

Share on Facebook0
SHARE

Dodaj odgovor

Please enter your comment!
Please enter your name here