Domač napitek za rehidracijo

0
1288

Ta napitek je idealen za vse, ki se radi ukvarjate s športom ali ste preprosto pogosto žejni. Idealen je za vse, ki se morate rehidrirati oziroma dodati elektrolite.

Je preprost in je zelo hitro pripravljen. Najbolj priporočena pijača za šport je kokosova voda, saj vsebuje več potasija kot ostale športne pijače.

Napitek za rehidracijoZa naravni napitek za rehidracijo potrebuješ:
-> 50-60ml tekočine (npr. zeleni čaj, zeliščni čaji, kokosova voda, navadna voda, itd.)
-> 1-2 žlički himalajske soli (tudi navadna sol pride v poštev, vendar nima toliko mineralov kot omenjena)
-> kalcij (lahko uporabite šumečo tableto)
-> 120ml ali več soka (lahko uporabite grozdni, jabolčni, limonin, limetin ali ananasov sok)
-> Sladilo (lahko uporabite med, stevio, erytritol).

NAVODILA ZA PRIPRAVO:
-> Zavrite vodo / čaj. V primeru, da uporabljate kokosovo vodo, le te ni potrebno zavreti.
-> Dodajte sol in kalcij.
-> Dodajte sok in dobro premešajte.
-> Ohladite in hranite v hladilniku do porabe.

 

Dodaj odgovor